EN
Головна
Про вісник
Редколегія
Процедура рецензування
Вимоги
Архів
Контакти
Архів
Вісник №10 (37), 2024
Вісник №6 (33), 2022
Вісник №7 (34), 2023
Вісник №8 (35), 2023
Вісник №9 (36), 2023
Вісник №3 (24), 2019
Вісник №11 (38), 2024
Вісник №12 (39), 2024
Вісник №13 (40), 2025
Вісник №6 (27), 2019
Вісник №2 (29), 2021
Вісник №3 (30), 2021
Вісник №4 (31), 2021
Вісник №5 (32), 2021
Відеогалерея
Головна
-
Архів
- Вісник №13 (40), 2025
Вісник №13 (40), 2025
ШЛЯХИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ СПІВРОБІТНИКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНКУ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТОМ МІСТА (РЕГІОНУ)
УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ШЛЯХИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ СПІВРОБІТНИКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
СУЧАСНІ РИЗИКИ ТА ПРІОРИТЕТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИ
УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНИМИ ФІНАНСАМИ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В БІЗНЕС-ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ: НОВІТНІ ПІДХОДИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
СТРАТЕГІЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
МЕНЕДЖМЕНТ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ
ВИДИ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ
ШЛЯХИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ СПІВРОБІТНИКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ І КРЕДИТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ
СУЧАСНА ДОКТРИНА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНАЛЬНОЇ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИ
МЕТОДИКА АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЛАНДШАФТНОЇ СФЕРИ
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІННІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «КИЇВСЬКІ ОПТИЧНІ МЕРЕЖІ»
МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО МІСЦЕ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
ІНВЕСТУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ ЕКОСИСТЕМИ УКРАЇНИ: ШЛЯХ ДО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЙ У ПЕРІОД ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ: ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОГО ЧАСУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
РОЗРОБКА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ ВІДНОСИНАХ УКРАЇНИ
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ НОВОГО ПРОДУКТУ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
МЕХАНІЗМИ РЕГУЛЮВАННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ (КОНФЛІКТІВ)
Науковий журнал «Вісник Університету «Україна»
Всі матеріали на сайті захищені згідно законодавства України
Розробка сайту - FOBS